Logotypy

O projekcie:

Logotyp (gr. λόγος logos - słowo, myśl + τύπος typos - odcisk, obraz) – termin rozpoznawalny od początku XIX wieku jako forma graficzna będąca interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikująca markę, firmę, agencję, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę oraz każdy inny rodzaj aktywności gospodarczej lub społecznej.

Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji. Logotypy często rejestrowane są jako znaki towarowe.

Jednak sam logotyp to dopiero początek. Najważniejsza jest dalsza, spójna marketingowo i sprzedażowo droga - od przygotowania całego layoutu, przez odpowiednio dobrane hasło reklamowe, wszystkie materiały firmowe, stronę internetową, flotę - na kompleksowej komunikacji marketingowej i PR kończąc. Wszystko ubrane w księgę znaku i zasad zawsze będzie ułatwiało rozpoznawalność i aktywizowało Klientów.

 

Udostępnij:

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com