O projekcie:
Logotyp (gr. λόγος logos - słowo, myśl + τύπος typos - odcisk, obraz) – termin rozpoznawalny od początku XIX wieku jako forma graficzna będąca interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikująca markę, firmę, agencję, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę oraz każdy inny rodzaj aktywności gospodarczej lub społecznej.
Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji. Logotypy często rejestrowane są jako znaki towarowe.
Jednak sam logotyp to dopiero początek. Najważniejsza jest dalsza, spójna marketingowo i sprzedażowo droga - od przygotowania całego layoutu, przez odpowiednio dobrane hasło reklamowe, wszystkie materiały firmowe, stronę internetową, flotę - na kompleksowej komunikacji marketingowej i PR kończąc. Wszystko ubrane w księgę znaku i zasad zawsze będzie ułatwiało rozpoznawalność i aktywizowało Klientów.
Comments are closed.