O projekcie:
III edycja Akcji LESAFFRE PRESTIGE GROUP - ogólnopolskiego programu lojalnościowego B2B z aspektem CSR to inicjatywa skierowana do wszystkich Klientów świadomych rozwoju własnej firmy oraz oddziaływania biznesu na otoczenie. Kolejna edycja programu łączy w sobie najbardziej wartościowe elementy programów lojalnościowych, edukacyjnych i zaangażowania społecznego.
Po raz kolejny przygotowane zostały „Jaskółki Odpowiedzialności” – wyjątkowe i jedyne w branży nagrody – wręczane podczas uroczystej Gali najbardziej zaangażowanym w akcję LESAFFRE PRESTIGE GROUP Klientom.
Partnerem III edycji programu zostało Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z Autyzmem APERIO z siedzibą w Poznaniu.
Program działań CSR wobec interesariuszy został rozszerzony o kolejne aspekty społecznej odpowiedzialności.
Dla Klienta przygotowane zostały: koncepcja akcji, plan działań komunikacyjnych, kompleksowa wizualizacja od logo, hasła reklamowego, katalogów, ulotek, plakatów, naklejek, certyfikatów, statuetek, dyplomów, roll-upów, mailingów i strony www, po produkcję materiałów marketingowych, wybór nagród do katalogu i pozyskanie atrakcyjnych przedmiotów do licytacji, która odbędzie się podczas Gali LESAFFRE PRESTIGE GROUP.
Na bieżąco prowadzona jest pełna obsługa akcji w zakresie CSR, działań marketingowych i logistycznych.
Więcej o akcji przeczytać można na stronie www.prestige.lesaffre.pl
Comments are closed.